Als morgen niet bestaatAls morgen niet bestaat Geschreven door Jennifer L. Armentrout
Uitgegeven door Zomer & Keuning | 16 april 2019
Genre: Contemporary, Young Adult
Aantal pagina's: 320
Goodreads
five-stars

De zeventienjarige Lena is de hoofdpersoon in ‘Als morgen niet bestaat’ van Jennifer L. Armentrout. Het ene moment heeft zij nog een vriendengroep, een wederzijdse verliefdheid en grootse plannen voor haar studententijd. Dat verandert als ze na een feestje met vier vrienden betrokken raakt bij een auto-ongeval. Lena is de enige die het overleeft. Ze wordt verteerd door schuldgevoel, kruipt in haar schulp en duwt iedereen van zich af. Deze young adult-roman van bestsellerauteur Jennifer L. Armentrout, ook bekend van de Lux-serie, stelt de vraag: kun je ooit weten wanneer je op het punt staat een enorme fout te maken? ‘Als morgen niet bestaat’ is aangrijpend van begin tot eind.

Lees verder

Kies voor mij

Kies voor mijKies voor mij Geschreven door Jennifer L. Armentrout
Serie: Wacht op mij #5
Uitgegeven door Zomer & Keuning | april 2017
Genre: New Adult
Aantal pagina's: 304
Goodreads
four-stars

Kies voor mij van Jennifer L. Armentrout is het vijfde deel in haar waanzinnige Wacht op mij-serie. In deze New Adult-roman spelen Stephanie en Nick de hoofdrol. Allebei hebben zij een gezonde relatie met casual sex – vinden zij althans. En dat is ook niet zo moeilijk zolang er geen gevoelens bij komen kijken. Maar laten Steph en Nick die nu juist wél voor elkaar ontwikkelen… ja, dan wordt het een stuk ingewikkelder.

Lees verder

Val voor mij

Val voor mijVal voor mij Geschreven door Jennifer L. Armentrout
Serie: Wacht op mij #4
Andere boeken in deze serie: Kies voor mij
Uitgegeven door Zomer & Keuning | 5 april 2016
Genre: New Adult
Aantal pagina's: 332
Goodreads
four-stars

Barvrouw Roxy is al sinds haar vijftiende verliefd op agent Reece en het is alweer elf maanden geleden dat ze een soort onenightstand hadden. Al zou ze nu liever willen dat die onenightstand nooit had plaatsgevonden, want sindsdien lijkt een gezamenlijke toekomst onbereikbaarder dan ooit.

Gelukkig’ heeft Roxy wel wat anders aan haar hoofd. Haar beste vriend is jaren geleden het slachtoffer geworden van een geweldsdelict en nu is de dader op vrije voeten. Wanneer Roxy beangstigende berichten begint te ontvangen, denkt ze wel te weten waar die vandaan komen. Maar Reece is daar niet zo zeker van. En als hij één ding zeker weet, dan is het dat niemand Roxy ooit nog pijn mag doen. Ook hijzelf niet. Niet nogmaals.

Lees verder

Obsidian

ObsidianObsidian Geschreven door Jennifer L. Armentrout
Serie: Lux #1
Uitgegeven door Zomer & Keuning | 29 mei 2018
Genre: Paranormaal, Young Adult
Aantal pagina's: 434
Goodreads
four-stars

Wanneer Katy uit het zonnige Florida naar het grauwe West Virginia moet verhuizen, is ze verre van enthousiast. In het kleine dorp heeft ze niet eens internet, wat voor deze die-hard boekenblogger dramatisch is. Ze besluit bij haar buren aan te bellen, en leert de adembenemende good looking, maar zeer onvriendelijke Daemon Black kennen. Wat Katy echter niet weet, is dat deze jongen, die ze vanaf dit moment volledig probeert te vermijden, haar lot een totaal andere wending zal geven…

Lees verder